GROEPSLESSEN

Bwell biedt verschillende groepslessen aan waarvoor u kan inschrijven. De nadruk bij deze lessen ligt steeds op een bepaald onderdeel om uw fitheid te verbeteren. Zo hebben we lessen die gericht zijn op conditie training, kracht of een mix van beide steeds in verschillende intervallen. Alle groepslessen duren 45 minuten en zorgen voor een goede work-out aan de juiste intensiteit.

Circuit Training

Deze les maakt gebruik van verschillende functionele training tools zoals de Bosu, TRX, kettlebell, tubes, stabilityball,...die in een circuitvorm worden afgewerkt binnen een bepaalde tijdslimiet (vb. 30sec inspanning - 10 sec rust). De nadruk ligt hier op variatie van oefeningen tijdens de sessie waarbij een mix van conditie en kracht oefeningen aan bod komen. Deze les neemt 45 minuten in beslag.

Maandag 19u30 - 20u15

Bodyweight Training

Als u vooral wil werken aan het verbeteren van uw conditie dan is de bodyweight training de ideale sessie waar enkel gewerkt wordt met het eigen lichaamsgewicht als weerstand en geen tools gebruikt worden. Het tempo van deze les ligt wat hoger en door minder recuperatietijd bouw je sneller uw uithoudingsvermogen op. Deze les heeft een sterk interval en duurt 45 minuten.

Kickbox Training

Deze training is er vooral op gericht om te leren boksen met de juiste techniek en houding. U traint met nadruk op het verbeteren van de conditie en kracht zonder dat er impact is van het boksen op het lichaam. Er is dus geen lichaamscontact tijdens deze training en is voor iedereen toegankelijk. Zowel mannen als vrouwen zijn  welkom op deze sessie die 1u30 duurt met de nodige pauzes uiteraard.

HIIT (High Intensity Interval Training)

Als u op zoek bent naar een training in groep waarin er een goeie mix zit van kracht en uithouding dan is HIIT de ideale sessie om aan deel te nemen. Met behulp van een barbell en aangepaste gewichten gaan we 45 minuten aan de slag om heel het lichaam te trainen en afgewisseld met bodyweight oefeningen legt deze les de nadruk op kracht en uithouding.

Outdoor City Training

We verkennen de stad Mechelen al lopend (of wandelend voor de beginners groep) en houden op verschillende plaatsen halt om enkele oefeningen te doen gericht op “core stability” en “kracht”. Deze les is vanzelfsprekend een outdoor les waarbij uithouding op de voorgrond staat afgewisseld met interval van kracht oefeningen. We gaan voor een sessie van 45 minuten de stad in.

Download het uurrooster en ontvang een gratis deelname aan een groepsles naar keuze